Martina Sjödin

om livet och allt annat

26/8-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)
Det är fredag..!! :D Jaa.. haha..
Börjar inte förens 11.50 idag. Skönt.. men skulle hellre ha börjat tidigt och slutat tidigt som förra året.. :) Men men.. Det här funkar också.. Har packat kläder som ska tvättas i helgen.. :) Sen idag far jag till papps.. :)
I helgen vet jag inte vad vi hittar på.. Jag hade tänkt göra lite spanska och förmodligen lite matte.. Kommer bli tvungen att jobba mycket matte hemma känns det som eftersom jag inte är så haj på matte och man får sällan hjälp på lektionerna när vi är så många. Jätte jobbigt, men vad ska man göra. Någon gång har man fått suttit och räckt upp handen hela lektionen utan att man fått nån hjälp.. -.-'' Men, men..

Det känns skönt att få komma in i lite rutiner nu efter hela sommaren då man knappt vetat vilken dag det har varit.. haha.. :P Men plocka med det sista och sedan bege mig mot skolan. :)

Hej svejs.. :D

//Martina..


Me today.. :D haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: