Martina Sjödin

om livet och allt annat

29/8-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)
Måndag igen och vi hade en kort dag idag.. :) Slutade typ tjugo i två kanske.. haha.. :P Skönt att sluta tidigt.. känns som att man hinner med så mycket mer då. Jag har nyss kommit in efter en joggingtur till exempel.. Annars brukar jag äta middag först, men då väntar jag högst en timme med att springa.. :P Så idag blev det joggingtur och sedan mat.. :) Då kan man ägna kvällen åt spanskan.. :)

I helgen har jag inte gjort så mycket.. Lite spanska och lite matte och lite jogging.. Men det gick verkligen inte bra att jogga.. Fick så himla ont i vaderna.. Jag hade glömt mina skor i Sollefteå och lånade pappas lite förstora skor. Men vet inte om jag sprang för snabbt eller om det var skorna som spöka.. Men fick himla ont så det blev en promenad resten av vägen.. Pappa tappade bort sin mobil i helgen också.. Vet inte om han har hittat den.. Han ringde den flera gånger men kunde inte hitta den.. Den hörs inte vara inne för då skulle man ha antingen hört den eller hört vibrationerna.. Så den måste vara ute någonstans, men vart vet vi inte.. Den är spårlöst borta.. :P

Nej, ska hoppa in i duschen.. :)

Hej svejs.. :P

//Martina.. :)


Det fick bli en bild på Wille boy idag.. :)

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Men käre värld!!! Klart det va skorna! Om du ska jogga går det inte att använda pappas skor som är för stora heller :p Skorna är A och O för att man ska kunna få ut nånting av sin träning. =)



    Om du tänker fortsätta vara såhär duktig, vilket jag tycker att du ska ;) så är det en bra grej att önska sig nya skor och träningskläder i julklapp :D



    puss

    2011-08-30 | 13:17:41
  • Martina säger:

    Haha.. :) Ja, måste ha varit skorna.. Ska inte glömma skorna hädanefter.. Ja, jag försöker komma ut minst en halvtimme varannan dag.. Och än så länge har det hållit.. Ja, det kommer bli en lång önskelista till jul.. :) Har redan börjat göra den.. haha.. :P

    2011-08-30 | 19:56:21

Kommentera inlägget här: