Martina Sjödin

om livet och allt annat

30/8-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej hallå.. :D

Tisdag och ikväll börjar HOUSE!!! Jihoo.. :D Me like it.. ;)
Idag, skoldag som vanligt.. Kändes som att dagen aldrig skulle ta slut.. Har varit en lugn kväll.. Inte direkt några bråskande läxor att göra.. :P Kände att jag tar en slapp dag och vilar axeln lite.. Den ska inte behöva slitas ut i onödan av min tunga väska full med skolböcker.. ;)

Igår fick jag reda att jag kommer få en inneboende november/december.. Nämligen självaste storasyster Rebecca.. haha.. :P Hon skulle tydligen göra praktik på Österåsen i fyra veckor.. Vi får väl se hur det går.. haha.. :P Men det ska nog bli kul att ha storasyster sin på besök.. Jag kommer vara så upptagen med skolan.. :P

Hade tänkt att jag skulle sitta och läsa hela kvällen idag, men jag har spelat lite playstation, tittat på tv och sutte framför datorn.. Men ska läsa lite nu.. Läste ut "Döden i Dina Ögon - Arvet" igår så var på bibblan och låna tre nya böcker.. Den här gången fantasy/äventyr.. "Drakväktaren" heter första boken sedan lånade jag de två uppföljarna.. Hoppas det är något att läsa.. :P

I helgen bokade jag och pappa det nya The Sims 3 spelet.. Den här gången är det Husdjur.. Ååå.. Jag längtar tills det kommer.. :D Det släpps inte förens i oktober tror jag.. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. :P



Åå.. Man kan ha häst.. Sedan det gamla vanliga, hund och katt.. Men HÄST.. Jag kommer nörda sönder.. haha.. Jag tror jag börjar bli som mamma säger.. sjuk.. Men, vad ska man göra.. Drömjobb, Destination Världen och Husdjur.. Det kan inte bli en bättre blandning.. :P Kvällsnöjen och Leva Livet verkade bara halv tråkiga.. Och prylpaketen intresserar mig inte.. :P

Nej, nu ska jag ta och läsa lite.. :)

Hej svejs.. :D

//Martina


Syster och jag på Faster Anitas 50-års fest.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: