Martina Sjödin

om livet och allt annat

14/12-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)
Onsdag idag och endast 10 dagar kvar till jul.. Och endast 21 dagar kvar till min 18 års dag.. :D :D
Jag lääängtar så mycket till att fylla 18 så det inte är sjukt.. tror jag aldrig längtat till min födelsedag så mycket som jag gör.. :P
Men först ska jag gå genom julen.. Funderar på att jag blir hos pappa iår.. :) Lutar åt det hållet.. :P
I helgen har jag bestämt mig för att stanna i Sollefteå också. Ska vara hundvakt åt sötaste Tyson.. :D Ni vet Emily's hund.. Han och jag är liksom bästa vänner.. haha.. ^.^ Så jag stannar här och är hundvakt åt han då och passar på att städa ordentligt i lägenheten inför jullov.. :) Slutar på torsdag nästa vecka och det ska bli såå skööönt med lov.. Tyson kommer föresten imorgon.. Vilket jag längtar till.. Han är så söt och snäll den hunden.. Hade kunnat fara hem till pappa så Dollar fått en kompis att härja med.. Men bestämde mig till slut för att stanna.. Kändes enklare så.. :P

Nej, nu ska jag ta och göra lite fint för min hundkompis.. haha.. :D

Hej svejs..

//Martina..


Myys Tyson.. va vi ska mysa i helgen.. haha.. :D


Aaw.. Det här är bilder sen förra gången jag var hundvakt.. Tror det var på sportlovet.. Var på något lov i alla fall.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: