Martina Sjödin

om livet och allt annat

20/12-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Det är tisdag och jag har börjat packa och städa ihop för imorgon efter skolan far jag hem.. :D yaay.. Far visserligen på kvällen men slipper panikstäda i alla fall.. ;) Har tagit ett ryck med disken så nu ska jag börja plocka ihop lite kläder och saker som ska med hem.. Sedan tar jag ett varv med dammsugarn.. :) Ett prov imorgon också.. kemi.. men det är det allra sista för i år.. så denna kväll består av städning och plugga.. :P Tro om Sara vill komma över och plugga.. haha.. :P

Nej, ska ta och fortsätta med städandet.. :)

Hej Svejs..

//Martina


En liten bild på världens bästa släkt.. :D Bara för att min underbara faster fyller år idag..
GRATTIS bästa Anita.. :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: