Martina Sjödin

om livet och allt annat

Fjärde Advent

Kategori: Min Vardag

Det är söndag och fjärde advent.. På lördag är det julafton och på torsdag får vi jullov.. yay.. :D På fredag far jag och pappa till Bollnäs och firar jul där.. Blev bestämt igår (lördag alltså) och det kommer bli super mysigt.. :) Då får ju Rebecca och Robin öppna sin julklapp tillsammans och jag hoppas dom kommer tycka om den.. :)
Idag har varit lite av en slappdag.. Klev inte upp förens runt elva tror jag och då kände jag va skönt det skulle vara om man hade lov nu.. :) Jag ska sätta mig med lite plugg nu och läsa på inför biologi provet imorgon.. Tyson och jag har haft så mysigt i helgen och jag vill inte att han ska åka hem idag.. men men.. Hade jag haft tid och pengar skulle jag ha skaffat mig en hund.. Men jag får väl nöja mig med min bebis Dollar då.. haha.. :P

Nej.. Nu ska jag ta och sätta igång med biologin..

Ha en trevlig söndag.. :)

Hej svejs

//Martina.. :D


Dollar och Tyson.. Sötnosar, även om det ser ut som att Dollar tänker äta upp Tyson villket
ögonblick som helst.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: