Martina Sjödin

om livet och allt annat

13/2-2011

Kategori:

Hej hej hallå.. :)
Söndag igen.. Far tillbaka till Sollefteå idag.. Ska kanske packa lite smått snart..
Igår kom Sara hit och vi gjorde lite fysik tillsammans.. Eller, gjorde nästan klart den.. Det är den sista uppgiften som vi fick problem med.. :P
Sedan fick vi god mat av pappa.. :P Sedan var det dags att bänka sig framför Melodifestivalen.. Men då for Sara hem.. haha.. xD
Brolle var helt suverän som vanligt.. ;) Och jag blev så glad när han gick till final.. Men jag hade nästan förutspått det, för när jag skulle ringa och rösta på han så var det upptaget.. Vet inte hur många gånger jag försökte innan jag kom fram.. haha.. xD


Sanna Nielsen och Brolle gick vidare till final.. :D wiie.. haha.. xD

Nej, dags att göra nåt annat.. :)

Hej Svejs..

//Martina.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: