Martina Sjödin

om livet och allt annat

14/2-2011

Kategori:

Hej hej igen.. :)

Sitter på min vanliga plats på golvet men tog och köpte en påse med naturgodis när jag var på Ica, så jag har det lite mysigt ändå.. :P
Sitter med spanska och engelska.. men glömde min engelska planering på skolan så kan inte komma ihåg vad det var vi skulle göra.. haha.. xD Så då var det bara att göra spanska läxan då.. ;)
Idag så hade vi typ bara en lektion.. :) Bosse var sjuk så vi fick jobba på egen hand och fysiken blev inställd.. :D Alla i hela klassen blev superglada över att vi inte hade någon fysik.. :) Vi hade ju fått hemuppgifter och jag tror inte alla hade gjort dom och dom skulle vara klar idag.. Men jag var duktig och gjorde dom i helgen med Sara som hjälp.. haha.. :P
Så vi hade bara samhälle idag.. ;)

Efter skolan så fick jag och Sara skjuts av Emilys pappa eftersom det var så kallt ute.. :P Sara var här en stund och sedan gick hon till bussen, och då tog jag och gick och tittade på det där rummet som jag funderar att hyra.. Men ska fundera och titta om det inte händer att det dyker upp någon annan lägenhet eller så.. :)

Ja, kanske bäst att fortsätta med spanskan igen.. :)

Hej svejs.. :D

//Martina.. :D


Det får bli en bild sen i somras.. :P haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: