Martina Sjödin

om livet och allt annat

14/2-2011

Kategori:

Glad Alla Hjärtans Dag.. :)

Ska snart gå till skolan, men gruvar mig så inåt norden.. Är -24 grader ute, så kommer antagligen frysa häcken av mig.. Ligger i sängen i pyjamasen fortfarande.. Här har jag spenderat hela min morgon.. :P
Fick ett samtal från han som hyr ut det där rummet. Så vi bestämde att jag skulle komma och titta på den efter skolan idag. Sen vet jag inte. Om det ser bra ut, så kanske jag tar den, men då känns det som att tänk om det dyker upp något annat som verkar bättre.. Men jag ska i alla fall kolla på den och kanske prata med mamma och pappa och höra vad dom säger.. :)
Det löser sig.. :P

Vad mer?
Hade nog inte så mycket mer att säga.. :P
Får se om jag bloggar efter skolan och berättar hur det gick. Jag har en massa läxa att ta hand om också.. ;)

Hej svejs
och ha en bra alla hjärtans dag.. :)

//Martina.. :D


Jag får väl ta och köpa en liten ask med geléhjärtan och äta på i min ensamhet sen.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: