Martina Sjödin

om livet och allt annat

21/2-2011

Kategori:

Hej hej..
dålig uppdatering.. :P Har helt enkelt inte haft tid eller lust.. :P Läxor, läxor, läxor, prov, prov, prov.. :P
Hade NP förra veckan i matte.. Så nu är A-kursen slut och idag började vi med B.. :P så vi får se hur det går.. :P
I helgen for jag till mamma, och såklart tänkte jag "i helgen ska jag sitta med mina skolböcker" men inte då.. högst en halvtimme satt jag med kemin.. :P Men ska sätta igång med den nu snart..
Så här ser min vecka ut:
Måndag
Tisdag
Onsdag; Prov i Kemi, Muntlig bokrapport på engelska
Torsdag; Prov i Spanska, engelska grammatik läxa, Bilskolan
Fredag
Ser kanske inte så mycket ut, men jag känner mig lite halv stressad.

I lördags kom Ewa och Erik och hälsade på.. :) Vi gick en runda inne i huset.. :D
I fredags när jag, mamma och Anders kom till Meåfors och Anders skulle parkera framför huset så vi kunde lasta ur lite mat, körde han rakt in i en snödriva för att vara "rolig".. Jag satt bara och skratta åt han, men mamma blev skit sur på han.. Sedan visade sig att den hade inte direkt gått sönder men det hade väl blivit nåt med den.. haha.. :P så kan det gå.. ;)

Nej, nu ska jag sätta igång med kemin och spanskan.. :D

Hej Svejs.. :D

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: