Martina Sjödin

om livet och allt annat

2/2-2011

Kategori:

Hej hej.. :)
Idag äre onsdag.. :D Imorron går jag bara fram till lunch.. Sedan slutar jag och tar helg.. haha.. :D
Då blir det först bil besiktning och sedan blåser jag, pappa och Dollar till Bollnäs och är med Sam hela helgen.. :D

Har precis skickat ett meil till studievägledaren.. Behöver lite hjälp med mina väl till tvåan.. xD Hade information idag om det och jag kände att om jag inte förstod allt och att det är lika bra att jag får hjälp med det så att det blir rätt.. :) Så vi får se om hon hör av sig till mig.. :)

Ja, vad annars då.. Hade engelska redovisningen idag om Jane Baxter och det gick super.. :) Jag är super nöjd.. :) Före så var jag faktiskt ganska lugn.. Jag var tvungen att lugna ner Nilaarni och Emily.. Men mest Nilaarni.. Jag tror jag aldrig sett ett större nervvrak än henne.. xD haha.. :) Men jag kan säga att mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstet när jag stod där framme och prata. Men det är väl så.. :) Men som sagt, jag är super nöjd och super stolt över oss.. :D Nilaarni och Sara gjorde det också super bra.. :D BRA GJORT TJEJER!! :D

Ikväll är det inte så mycket plugg.. :) Så jag ska ta och diska lite och sedan sätta mig antingen framför datorn igen eller framför Burnout.. Men det kan hända att jag läser "Justin Case" som jag måste läsa till engelskan.. Och jag har nog aldrig läst en tråkigare bok.. Det händer absolut ingenting. Den handlar om en kille som efter att ha räddat sin lillebror från en fallande bokhylla (om jag fattade rätt) börjar han tro att ödet är efter honom och att han är dödsdömd, eller nåt sånt. Så han ändrar hela sin identitet, sitt utseende för att typ lura ödet eller nåt sånt. Han börjar med någon sport, löpning eller nåt sånt, har en fantasi hund och träffar en tjej som heter Agnes.. Den kanske är lite rolig, men annars är den tråkig.. Men, men.. Jag har inte kommit så långt än, hoppas den blir bättre..

Men, men.. Ska ta och göra annat nu.. ;)

Hej svejs.. :D

//Martina.. :)


Kommentarer

  • moonu säger:

    Tack för kommentaren:), du och Emily gjorde en super bra redovisning!!!;)

    2011-02-03 | 20:28:52

Kommentera inlägget här: