Martina Sjödin

om livet och allt annat

23/2-2011

Kategori:

Hej hej.. :)
Onsdag idag.. :P Sitter med mina spanska saker utspridda över hela sängen.. :P
Prov imorron.. :S Men Kemi provet idag kändes gå bra i alla fall.. :P Men man vet aldrig.. :P
En sak som jag ser fram emot är fredag.. Då ska jag åka hem till Emily.. Sara skulle ha varit med.. Meen.. Hon mår inte så jätte bra.. haha.. xD På lördag någongång far jag tillbaka till Sollefteå.. haha.. xD Om jag överlever fredagen.. :P Vad vi ska göra vet jag inte.. haha.. :P Men det ska bli kul i alla fall.. :P

Ja, jag vet inte om jag har så mycket mer att berätta.. :P haha.. :P
Ska fortsätta med min spanska en stund till, sedan lägger jag mig och kikar på ett avsnitt från första säsongen av Merlin.. xD haha.. Det har varit min "god nattsaga" den här veckan.. ;)

Hej svejs..

//Martina.. :D


Lockigt hår idag.. ;)

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    FINT med lockigt hår <3



    STOR KRAM

    2011-02-23 | 21:27:26

Kommentera inlägget här: