Martina Sjödin

om livet och allt annat

26/2-2011

Kategori:

Hej hej.. :D
Lördag idag och jag sitter i Sollefteå.. :P

Sov hos Emily och istället för att åka hem idag och tillbaka imorron valde jag att stanna i Sollefteå.. Och det verkade vara ett bra val.. Har dammsugit och torkat golven. Diskat undan och använt ugnen för första gången.. haha.. :P
Emilys mamma var för snäll och gjorde lite mat till mig, fast hon inte behövde.. :) Hennes föräldrar var snäll och skjutsade in mig till Sollefteå, innan dom for till Sundsvall.. :) Jag och Emily har haft jätte kul.. Vi har tittat på film, pratat en massa om allt mellan himmel och jord, skrattat, jag har fått höra lite saker om Emily som alltid är uppskattat, haha.. Det har verkligen varit roligt.. :) Det här ska vi göra om snart.. :) Men då kanske hemma hos mig.. Och då tycker jag Sara kan vara med också.. Hon skulle egentligen ha varit med nu, men hon åkte på magsjuka så hon fick stanna hemma.. :P haha.. :P

Nej, nu tror jag maten börjar bli klar.. :)

Tack så jätte mycket Emily för den här helgen, eller halva helgen.. haha.. :D

Hej Svejs..

//Martina..


En bild på Dollar.. :) Emily har en hund och jag kände igår att, va skönt det är att Dollar inte har någon svans.. haha.. :P Hennes hund kan ha viftat med sin svans i ansiktet på mig när han satt i mitt knä.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: