Martina Sjödin

om livet och allt annat

4/2-2011

Kategori:

Hej hej..
Fredag och jag sitter i Bollnäs och kollar när Sam busar runt.. :P Runt sju imorse var han vaken.. :) Det första han gjorde var att slänga sig på mig.. haha.. :P
"Måste du slänga dig på moster för att hon ska kliva upp?" sa jag.
"Ja" sa Sam och börja flina jätte mycket.. haha.. :P

Kom till Bollnäs igår runt sex-sju tiden kanske.. :P Vi gjorde inte så mycket. Slappade i soffan framför "Landskampen" :P

Idag vet jag inte vad vi ska göra.. :P Sam busar runt för fullt.. Han gick med en potta på huvudet förut.. haha.. xD Glömde mina batterier till kameran i Sollefteå också, så jag måste försöka fixa några här.. xD

Men, men.. Ska kanske plocka undan lite här.. Ser ut som ett bombnedsalg.. haha..  :P

Hej svejs.. :D

//Martina.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: