Martina Sjödin

om livet och allt annat

5/2-2011

Kategori:

Hej hej.. :)

Just nu ligger Sam och sover lite, pappa tittar på tv, och jag sitter här.. :P
Imorse sov Sam till åtta.. Pappa låg och snarka när jag hörde han var vaken så jag klev upp och tog upp han.. :) Sedan var det full fart hela morgonen.. :) Jag satte mig och spela lite Wii förut.. haha.. Mariokart och jag vet inte hur många gånger jag svor åt dom som skicka saker på mig.. haha.. får väl se om jag får spela sedan.. Pappa ska bara titta på skidor hela tiden.. xD

Sam sov fakitskt ganska bra inatt.. Man har ju hört ett och annat från Rebecca om hans nätter, men pappa var upp en gång imorse och gav han lite välling, sedan har jag hört han några gånger men han har somnat om lika fort.. Så det var lugnt inatt.. :)

Nej, nu ska jag ta och göra nåt annat.. :)

Hej svejs.. 

//Martina.. :D

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: