Martina Sjödin

om livet och allt annat

6/2-2011

Kategori:

Hej hej.. :)
Söndag idag, och det betyder hemfärd från Bollnäs.. :)
ska bli lite tråkit, men då blir det bara roligare när man träffas igen.. :) Pappa har farit och handlat lite.. Sam sover, och jag funderar på att spela Wii, även om jag nyss gjorde det.. haha.. xD Men jag tror jag gör det lite senare.. xD
Igår när Sam gått och lagt sig kikade jag och pappa på Melodifestivalen.. :) Tycker det är som varje år.. Vissa tycker man är helt usla, vissa går att lyssna på och några är helt suveräna.. :P Men nästa lördag är det dags för Brolle.. :D Jag läängtar så att höra hans låt: Seven Days, Seven Nights.. :D Den låter bra och med Brolles röst blir den nog skit bra.. :D haha.. xD

Här kommer lite bilder från både idag och igår.. :)


Sam fick glass, Mer och vitlöksbröd igår av pappa.. :P Gissa om han var nöjd.. xD


Mums.. haha.. :)





   









Bus Sam.. :) Vi tog och busa riktigt mycket igår.. haha.. Jag var helt slut på kvällen.. :P

Nej, dags att göra nåt annat.. :) Kanske en promenad med Dollar.. Solen skiner och himlen är klarblå.. Lagomt kallt var det ute också.. haha.. :)

Hej svejs.. :)

//Martina.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: