Martina Sjödin

om livet och allt annat

8/2-2011

Kategori:

Hej hej.. :)

Tisdag, och det betyder HOUSE.. :D wiie.. haha.. :P
Har suttit nästan hela kvällen på golvet med engelskaläxa.. xD Så min rumpa börjar bli lite död, men det går.. haha.. :P Har tränat engelska glosor och så.. Men det har gått framåt.. Nu kan jag nog onsdagens engelska läxa.. haha.. xD
Sitter och letar lägenhet till hösten.. Har ju bara min lägenhet i ett år.. Så försöker leta lite nu.. Hittade en som lät ganska bra på blocket.. Dock var hyran lite högre än den jag har nu.. Men jag skickade iväg ett mejl och förhoppningsvis kanske jag får svar och får komma och kolla på den.. Men man vet aldrig.. :)
Men ska fortsätta leta.. Om någon vet en ledig lägenhet med bra hyra så tackar jag inte nej till förslag.. haha.. :)

Ja, annars då? Var så smart så jag glömde min skolväska i Bollnäs.. haha.. xD Jag frågar mig nu samma sak som pappa gjorde..
"Varför drog du med dig skolväskan till Bollnäs om du ändå inte gjorde nåt?" haha.. xD

Nej, ska ta och leta vidare, sedan blir House och sedan sova.. :)

Hej svejs.. :)

//Martina.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: