Martina Sjödin

om livet och allt annat

9/2-2011

Kategori:

Hej hej.. :)

Har precis blivit klar med svenskan och engelskan.. haha.. eller är nästan klar med engelskan.. Är några saker jag har lite problem med.. haha.. xD Svenskan läste jag genom, skrev lite och skickade sedan till min lärare.. :P
Mamma ringde förut också, så satt och prata med henne lite om lägenheterna jag hittat och om huset i Meåfors och lite sånt.. Det börjar bli klart.. :D Det är väl lite småplock som ska fixas.. :P
Ringde till pappa också förut och fråga om han hade ringt till någon bilskola.. Men näe, det hade han inte hunnit.. Han hade haft så mycket att göra.. Men imorron om han kom ihåg det skulle han ringa.. Guud, jag hoppas han ringer så jag får börja övningsköra snart.. :P Jag har ju lovat min faster att jag ska ta körkortet när jag är 18, så jag måste väl hålla vad jag lovar.. haha.. xD Diska har jag hunnit gjort också.. Jag har känt mig väldigt effektiv idag.. haha.. xD Nu tar jag ledigt för resten av kvällen.. :P

Dags att börja ledigheten.. :P

Hej svejs.. ;)

//Martina.. :D


Japp, jag befinner mig på golvet framför sängen.. Där har varit min plugg plats dom senaste dagarna.. :P haha.. xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: