Martina Sjödin

om livet och allt annat

Kväll..

Kategori:

Nej, det är dags att borsta tänderna och krypa ner.. :)
Hade en konstig dröm imorse eller om det var så att jag var väldigt trött, men i alla fall så har jag ställt mobilen på halv sju sen som alla vet så älskar jag och snooza.. Men när den ringde imorse så stängde j ag av den, sedan har jag ett annat alarm kvart över sju. Och jag tror jag drömde om att jag tittade på mobilen för att se hur mycket klockan var, och då var den fem över halv sju, och då tänkte jag "men är klockan bara så mycket, då är det länge kvar till jag ska kliva upp".. Så jag la tillbaka mobilen på sin plats sedan kröp jag under täcket igen.. Och efter en liten, liten stund ringde mobilen och klockan var kvart över sju.. Och det jag tänkte då var "är klockan redan kvart över? Det gick fort" så jag satte mig upp.. Sedan slog det mig att jag kanske hade drömt men det kändes så verkligt.. Jag har jätte intresanta drömmar jag vet, ;) men just att den var så verklig så man börja fundera, vänta, drömde jag eller hände det där på riktigt.. Lite läskigt när sånt händer..

Nej, nu ska jag inte vara vaken nå mer.. haha.. :P

God Natt.. :)

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: