Martina Sjödin

om livet och allt annat

10/1-2011

Kategori:

Hej hej.. :)

Idag var det första skoldagen efter lovet.. Lika kul som vanligt att träffa mina vänner igen.. :D
Men jag hade helst velat ligga kvar under täcket.. Men men.. Den här terminen brukar gå fort.. :) På fredag har jag prov i fysik och som vanligt har jag inte läst nåt.. Men ska ta och läsa lite nu innan jag somnar.. Tog mig en liten "powernap" i ungefär en och halv timme.. haha.. :P Men det skulle bara bli i 20 minuter.. haha.. xD

Sitter och lyssnar på Jay Smith på Spotify och den grabben kan det här med att sjunga.. :D Jisses.. ;)

I fredags drog Let's Dance igång, och jag kan säga att jag har tittat på det ända sen det börja.. Det är ingen tvekan om saken, när Let's Dance är så SKA jag titta.. :P haha.. och iår hade jag solklara favoriter redan innan dom börja.. ;)
Anders Bagge, Alexander Rybak och Andreas Weise.. haha.. :P Men en sak är jag lite förundrad över och det är va fort det gick att fråga Andreas Weise om han ville vara med, för annars brukar det gå kanske till nästa säsong som man bjuder in Idoler.. Och Alexander Rybak.. Som någon skrev i Nöjesdomstolen i tidningen i lördags.. "Börjar det ta slut på svenska kändisar" men jag tyckte ändå att det var kul att han var med.. :D och Anders Bagge lika rolig som vanligt.. ;)

Nej.. Nu kan jag inte sitta här..
Dags för fysik.. :)

Hej Svejs..

//Martina.. :P


Anders Bagge och Cecilia Ehrling


Andreas Weise och Sigrid Bernson


Alexander Ryback och Malin Johansson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: