Martina Sjödin

om livet och allt annat

1/1-2010

Kategori:

Årets första inlägg.. haha.. :P

Hoppas alla haft en bra nyår.. :)
Vårat nyårsfirande blev en minnesvärd nyår.. :)

Jag och pappa for till Lena runt fyra. Vi åt VÄLDIGT god mat och prata och hade kul.. :)
Sedan fick jag hjälpa Lena med en present till Anita.. haha.. :P Efter det visst vi inte vad vi skulle göra fram till tolvslaget så vi tog och spela Yatsy.. haha.. Jag vann, tror det var första gången jag vann i Yatsy också.. haha.. :P och Lena kom sist.. :P Men kul hade vi.. och det är huvudsaken.. :) Sedan satt vi bara och prata, skärde lite frukt och pappa for hem till Dollar en sväng. När pappa kom tillbaka åt vi frukt och glass, sedan var det inte länge kvar till tolvslaget. Men vi prata på och när klockan var runt tolv gick vi ut och sköt raketer och drack champange, vilket int är så gott, haha.. :P 
Så gick vi över till grannen och var där ett tag.. Runt två gick vi hemåt.. :P 

Så om man ska sammanfatta kvällen så får den tio raketer utav tio.. haha.. :P Alltså den var suverän.. ;) 

Nu ska jag ta och byta om och äta lite.. :) 

God Fortsättning.. :P 

Hej svejs.. 

//Martina.. :) 


Dollar får inleda det nya året.. Haha..  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: