Martina Sjödin

om livet och allt annat

13/1-2011

Kategori:

Hej hej..

Nu äre snart God Natt, men tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag kryper ner och förflyttar mig till drömmarnas värld..
Hade snörugby idag på gympan.. :D As kul.. Men vi var bara sex stycken och alla var naturare, så det var lite tråkit, men vi hade kul för det.. Men att springa i snö, djupsnö dessutom är inte det lättaste. Men jag tror nog att Jeanette fick sig ett gott skratt emellanåt.. haha.. Jag tror i slutet att alla ramlade ihop i snön för att vi var så trött.. Men nu kommer man att sova gott.. :D
Det här är sista veckan på hösterminen och nästa vecka börjar vårterminen och då får vi nytt schema.. Vi börjar fortfarande halv ett på måndagar, vilket är skönt, men på tisdagar har dom tagit bort gympalektionen på morgonen och satt dit svenska istället.. Men vi börjar 10.05.. :D sköönt.. haha.. åsså får vi ha kemi.. :D det kommer bli kul.. Imorron har vi prov i fysik också, och jag vet inte om jag ska gråta eller skratta.. På ett sätt känns det bra, men det känns också som att det kommer gå skit.. usch.. Men nu ska jag ta mig en god natts sömn och bara köra på imorron.. :)

Nej, dags att sova.. :)

God Natt..

//Martina.. :D


Bjuder på denna bild ikväll.. :P God natt.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: