Martina Sjödin

om livet och allt annat

17/1-2011

Kategori:

Hej hej..
Det är måndag och första dagen på vårterminen på GB skolan.. och den började helt perfekt.. :D
Var på stan med Sara en sväng innan skolan.. Följde med henne och hennes mamma in på Jysk.. Köpte nå hjärngympa saker.. haha.. En till mamma och en till mig, tänkte hon kunde ha nåt att göra nu när huset börjar bli klart och hon inte kommer ha lika mycket att göra.. :D Så fick vi skjuts upp till skolan.. På lunchen satt jag med min sak och jag kan ju säga att det var verkligen jobbig liten sak.. haha.. och jag hade ändå tagit typ den lättaste.. hihi.. mamma ska få den svåraste.. Det fanns typ olika svårighetsgrader på dom små rackarna.. :P


Den ska mamma få.. haha.. :P


:P


Där är min.. Den ser lite konstig ut, men la bara ner dom.. :P


:P


Dom där ska sättas ihop och dom ska bli som en liten boll eller nåt liknande.. haha.. :P
Så nu när jag inte vet vad jag ska göra, så har jag min lilla hjärngympa.. :P xD

Idag fick vi dom som ville veta vad dom fått på fysikprovet som vi hade i fredags.. Och jag var ju tvungen att veta, för jag har varit nervös över det där hela helgen.. För det gick verkligen inge bra.. Men jag blev godkänd och det är jag verkligen glad över.. :D Men nu är det ett till prov att läsa på inför.. Naturkunskap.. usch.. Men det känns bättre än fysik i alla fall.. :P
Men, men.. Imorron blir det bussen hem till Ramsele och besöka tandläkarn, sedan går jag till mammas jobb och sitter där tills hon har slutat.. :P Blir att sitta och plugga då.. :P

Men ska ta och sätta mig med naturkunskapen nu.. :)

Hej svejs.. :P

//Martina.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: