Martina Sjödin

om livet och allt annat

19/1-2011

Kategori:

hej hej..
Det är onsdag och jag har typ inget att göra för ovanlighetens skull.. Har haft fysik provet och hade naturkunskapprovet idag och nu kändes det som att allt var borta, eftersom vi inte har någon engelskaläxa tills imorron och ingen spanska heller.. Men nästa vecka är det matte prov och kemiläxa som gäller.. :P

För övrigt så håller jag på att bli sjuk igen.. Tror det är Sara som har smittat mig.. Har lite ont i halsen och snorig.. Idag har jag även haft ont i magen, men som tur fick jag alvedon av mamma igår som jag tog med mig till Sollefteå så med en alvedon i magen blev att genast mycket bättre, men har fått ont nu igen.. :( aja.. får väl bara hoppas att det går över snart.. :)
Imorron är det streetdance och volleyboll som gäller på gympan.. Tror jag.. haha.. :P

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och inte göra så mycket.. Imorron blir det städ, packning, och lite annat.. :P

Nej. nu ska jag och min onda mage göra nåt annat.. :)

Hej Svejs..

//Martina..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: