Martina Sjödin

om livet och allt annat

2/1-2011

Kategori:

Hej hej..

Idag har det varit måndag i mitt huvud.. Men det är söndag.. Jag måste påminna mig hela tiden om att det är söndag och inte måndag.. haha.. :P Tog en liten promenad till brevlådan förut och skulle hämta posten, men eftersom det är söndag så kommer det ju ingen post.. Men det kom jag på när jag var nere vid brevlådan.. haha.. :P Det är inge bra att vara ledig för länge.. Jag blir helt dagavild.. Men, men.. :)
Det är imorron som jag får gå och hämta posten.. :P haha.. Sedan är det tisdag.. :D :D :D
Och har äntligen bestämt mig.. haha.. Far till mamma på tisdag eftermiddag.. :) Så blir jag nog hos henne resten av lovet.. :P

Ja, vad mer?? Jag gör inte så mycket på dagarna så jag har ju inte så mycket att berätta.. haha.. :P
Pappa for nyss ut med skotern och Dollar springer efter.. Haha.. så motionerar man hundar.. haha.. ;D

Nej, nu ska jag ta och göra något.. vet inte vad men något i alla fall.. ;)

Hej Svejs..

//Martina.. :P


Blir en bild på mig och syster idag.. :P <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: