Martina Sjödin

om livet och allt annat

26/1-2011

Kategori:

Det är onsdag.. Den längsta dagen känns det som.. :)
Hade precis en liten pratstund med pappa om nästa vecka.. funderar på att ta ledigt antingen från lunch eller efter gympan.. :P Har inte riktigt bestämt mig än.. haha.. :P Försökte få upp mitt schema också, men det gick inte.. >.< får kolla sen.. :P men det lutar ganska mycket åt att ta ledigt från gympan.. Jag kommer nog inte direkt sitta still i den helgen heller.. Då det blir att jaga och busa gärnet ett och halvt åring.. + tre hundar att gå ut med.. :P haha.. men men.. Det ska bli kul och jag längtar som en tok.. Ska bli så skoj.. :D

Idag hade vi det där säkerhetstestet eller provet eller vad man ska säga på kemin.. och det kändes gå bra.. haha.. :P Ikväll äre spanska som gäller.. Åsså funderar jag på att lägga och titta på Fresh Prince of Bel Air.. eller så sparar jag den till bilen på väg till Bollnäs.. :P haha.. :P

Nej, dags att plugga.. :D

Hej svejs.. :D

//Martina..


Fick bli en bild på Sam idag.. :P :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: