Martina Sjödin

om livet och allt annat

29/1-2011

Kategori:

Hej hej..
Sitter och skriver en svenska uppgift.. Vi ska skriva om kärlek med förhinder, och då har vi fått sett tre olika filmer.. :P Vet inte om jag ska tycka det är roligt eller tråkit.. Det kan vara ganska roligt om man vet vad man ska skriva, men när man kör fast så är det bara jobbigt.. haha.. :P Men jag får bara kämpa på.. :P Så idag är det först och främst svenskan som ska göras.. Sedan ska jag träna på engelskan och sedan ska jag skriva lite spanska.. Så en lördag full med plugg då alltså.. :P xD
Såg inte utröstningen igår av Let's Dance eftersom den har blivit så tråkig och jobbig.. Nu har dom börjat köra med att de två danspar som ligger sämst till ska mötas i en dansduell.. Och förutom har dom bara sagt vilka som dansar vidare och så.. Så det är bara drygt och jobbigt att titta på Let's Dance utröstiningen.. Så jag tar reda på vem som åkte ut dagen efter. Och nu ser jag ju att Anders Bagge åkte ut.. :( det var tråkit.. Jag trodde att han skulle vara kvar längre.. Och han var en av mina favoriter.. :(  Det var verkligen tråkit.. :(

Nej, nu måste jag fortsätta.. :)

Hej svejs..

//Martina.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: