Martina Sjödin

om livet och allt annat

30/1-2011

Kategori:

Då var det söndag igen och jag far tillbaka till Sollefteå ikväll igen.. :)
Igår gjorde jag verkligen inte nå mycket.. Förutom att skriva svenskan.. :P Idag orkar jag verkligen inte göra nåt.. Men ska i alla fall läsa genom engelskan.. Vi har redovisning nu till veckan om nåt som har med Andra Världskriget att göra.. Jag och Emily valde Jane Baxter som är en engelsk skådespelerska.. :) Jag känner mig inte så jätte nervös just nu, men när jag väl står där framme så kommer jag säkert skaka i nästan hela kroppen.. Det här är första gången som vi står framför klassen och har redovisning. Så det är lite extra nervöst, men det brukar oftast gå bra.. Just nu är jag så glad över att vi hade så många muntliga redovisningar på Ramsele.. Jag känner mig säkrare och lugnare då, när man har gjort det några gånger förut.. :)

Imorse kom Dollar upp till mig ett par gånger.. haha.. :P In en snabbis, och ner igen.. Nästan som att han vill se så att jag är kvar eller nåt sånt.. :) Han är en mästare på att räva för en också.. Han smyger sig upp i soffan och myser lite med en, bitas lite måste man göra också, sedan hoppas han ner och lägger sig på golvet.. :)
och jag blev så glad igår när jag sa att han skulle gå och lägga sig och han lyssnade på mig på en gång och pappa var tvungen och säga till flera gånger innan han gick och la sig.. :P haha.. Annars brukar det vara tvärtom.. ;)

Men, men.. Dags att läsa på engelskan.. ;)

Hej svejs.. :)

//Martina.. :D


En jätte liten Dollar.. :)


Hihi.. Jag och lilla Dollar somnade på soffan hos mamma.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: