Martina Sjödin

om livet och allt annat

4/1-2011 17 år, ett år kvar till 18.. ;)

Kategori:

Hej hej hallå.. :D

Idag är det en speciell dag..
Jag blir 17 idag.. :D :D :D  Ett år till sedan får jag gå på krogen.. haha.. :P Som storasyster utryckte det.. ;) haha..
Har duschat och städat undan lite.. Faster Lena säger att hon ska komma så lika bra att göra det snyggt här hemma.. Men att ta mitt rum är ingen mening.. haha.. :P Vi får se när det blir.. ;) Igår kom mitt The Sims 3 Drömjobb, satt och spela det rätt så länge.. haha.. Sedan på kvällen fick jag en lavalampa av pappa också.. :D Så tror jag ska ta den till mamma först i alla fall, sedan får jag se om jag tar den till Sollefteå.. :P

Jag kan inte fatta att jag är 17 år.. Nästa år äre 18.. Oj oj oj.. haha.. :P Far till mamma sedan på eftermiddagen också.. :) tro vad vi ska göra hos henne ikväll..?? haha.. :P Igår kväll tog jag och packa lite, men packade inte allt.. Ska ta och göra det nu, så har man det gjort.. :)

Känns som att det kommer bli en fantastisk dag idag.. :D

Hej Svejs..

//Martina..



Kommentarer

  • moonu säger:

    Grattis, Martina!

    Jag glömde det nästan, men det var ju bra att jag läste lite på bloggen!;)

    Grattis igen!

    Hipp! Hipp! Hurra!

    2011-01-05 | 21:19:54

Kommentera inlägget här: