Martina Sjödin

om livet och allt annat

Fresh Prince of Bel Air..

Kategori:

så jäkla sjukt roolig serie.. For till Sundsvall i lördags med mamma och Anders, så köpte den första säsongen på MediaMarkt.. Så har underhållit mig med den.. Såg på hela första skivan igår och idag blev de hela andra.. hehe.. opps.. skulle sätta mig och plugga men så såg jag att det bara var typ två eller tre avsnitt kvar av andra skivan, så tittade klart på dom.. haha.. xD
Men, det blir bara att sätta igång nu.. :D



Nästa fredag far jag och pappa till Bollnäs och vara barnvakt åt Sam när Rebecca och Robin far till huvudstaden.. haha.. :P Får ta ledigt på fredagen, men det gör inget.. Fysik är något man kan missa lite då och då.. haha.. :P
Nej, nu ni, ska jag ta och plugga in lite spanska glosor och titta genom matten.. :P

Hej Svejs.. :D

//Martina..


Solstrålen själv.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: