Martina Sjödin

om livet och allt annat

Kläder

Kategori:

Har suttit och kollat på lite kläder.. Mest på Ellos och Lindex, men det är typ bara där jag hittar kläder jag vill ha.. haha.. :P Och som ni kommer se längre ner så är jag tokig i t-shirtar.. Hittade bara t-shirtar på ellos som jag verkligen gillade.. Sedan blev det några byxor från Lindex, men dom brukar ha bra byxor som liksom passar mig och så.. haha.. xD




  

Klicka på dom små bilderna för att se i större storlek.. :)





 

Det var det jag hitta på Ellos + mycket annat, men jag gillade dom här mest.. :D

Så hittade jag lite kläder på Lindex också.. :P haha






För ovanlighetens skull så såg jag hela tre par byxor som jag tyckte om.. Och alla var jeans, eller jeansleggings.. Det är ovanligt, för jag är mer mjukisbyxa typen.. Haha.. :P

Det är inte ofta jag hittar kläder som jag gillar, men på senaste tiden har jag gjort det.. :D haha.. :P
Nej, dags att borsta gaddarna och sedan gå och lägga sig.. :P Ny dag imorron.. :D

God Natt..

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: