Martina Sjödin

om livet och allt annat

Kväll.. :)

Kategori:

Jajemän.. Nu gör jag kväll.. Har suttit med den där svenskan nästan hela dagen, även om jag hamnat inne på Facebook några gånger och blicken har fastnat på tv:n några gånger, men jag har ändå skrivit ungefär två sidor.. :P Jag får prata med min svenska lärare.. Tog ju ledigt efter lunch på torsdag... Så jag kommer missa svenskan, så om jag inte hinner klart på tisdag, får jag försöka göra klart den under veckan eller när jag är i Bollnäs.. :)
Men det löser sig.. :)

Har precis dippat lite morötter med pappa, men på något konstigt sätt så har dom tagit slut.. haha.. :P Nu sitter jag och väntar på att Fångarna på Fortet ska börja och pappa tittar just nu på ishockey.. Jätte kul.. :P och Dollar ligger på golvet och snarkar.. Som man säger, sådan husse sådan hund.. ;) haha.. :P

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt.. :P

Hej svejs.. :P

//Martina.. :P


En gammal bild på mig.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: