Martina Sjödin

om livet och allt annat

Plugg..

Kategori:

Japp.. som igår och alla andra kvällen så står plugget på kvällens schema.. :P
Idag blire kemi.. :) Vi ska ha läxförhör på material och typ på ordningsregler.. Vi måste göra ett säkerhets test för att kunna labba sedan.. :)
Idag hade vi matte prov och det kändes gå ganska bra.. Det kändes inte gå dåligt och inte så där super bra heller, utan lite mitt emellan.. Jag blir nog godkänd i alla fall.. :) och det är huvudsaken.. Sen om det går bättre än G så är det bara kul.. haha.. xD





Vet inte vad det blev ikväll, men jag började sakna Dollar och pappa jätte mycket.. haha.. xD Tror jag varit utan dom för länge.. Vet inte varför, men det bara kom.. Som tur är får jag träffa dom till helgen.. :)

Ja, det finns nog inte mycket mer att berätta..
Det händer inget roligt i mitt liv nu, förutom en massa intresant plugg.. haha.. :P

Nej, ska sätta igång nu.. :)

Ha en bra kväll alla.. :)

Hej Svejs..

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: