Martina Sjödin

om livet och allt annat

Prosit..

Kategori:

Det kan man verkligen säga till mig.. Fick nyss världens nysattack.. Jag satt bara och nös och nös och nös och nös.. Jag trodde jag aldrig skulle kunna sluta nysa.. haha.. :P Men jag lyckades.. :D xD



Sov inge bra i natt i alla fall.. :S Tittade på film igår innan jag somna.. Lyckades somna till slut.. Så vaknade jag runt tre och kunde inte andas genom näsan.. Så var tvungen att andas genom munnen.. Låg och vred på mig, till slut släppte det lite i näsan så man kunde andas genom den igen.. Somna, vakna av att munnen var så där jätte torr som den kan bli när man sover med munnen öppen.. Sedan låg jag bara och försökte somna, men det gick inge bra.. Men jag minns inte om jag somna eller inte,  men mobil alarmet gick igång.. På med snoozen.. snooza till kvart över sju.. Upp och hoppa, i med en risifrutti, klä på sig, borsta håret, borsta tänderna, packa gympa kläder och på med ytterkläderna.. Så var det bara att bege sig mot skolan..
Men sedan har dagen flyte på bra.. Men som sagt.. Nätterna är lite halvjobbiga när man är täppt i näsan och förkyld.. Men, men..

Idag blire att städa lägenheten.. Det ser inte bra ut här.. :P Diskbänken är full av disk.. Kläder ligger lite här och där.. Lika bra att ta tag i det..



Hej Svejs..

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: