Martina Sjödin

om livet och allt annat

14/6-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Sitter i Meåfors.. :D Brolle rockar för fullt i högtalarna.. :D haha.. :P
Har bloggat på några dagar nu, men jag har inte haft någon lust.. Det är ju sommarlov.. haha.. :P
Var på skolavslutningen i Ramsele idag och jag började tänka tillbaka till alla år man spenderat där och på skolavslutningen förra året då jag slutade nian.. Ett helt år har gått nu sen jag klev ut från Ramsele skola för sista gången.. Det känns konstigt på något sätt.. :)







Ja.. Det var en dag att minnas.. Höll tillbaka tårarna tills jag fick första rosen hängd runt halsen.. Då brast det och tårarna bara forsa ner.. Visst fanns det stunder som man verkligen inte ville vara i samma rum som klassen.. Men vi hade ju gått tillsammans sen förskolan nästan..

Men, men.. Nu äre två år sedan äre dags för STUDENTEN.. :D Jag längtar.. haha.. :P

Näe, om man ska ta och göra nåt annat.. :)

Hej svejs..

//Martina.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: