Martina Sjödin

om livet och allt annat

6/6-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej..
Hoppas alla har haft en bra nationaldag.. :)
Jag har precis kommit till Sollefteå och det här är min sista vecka i den här lägenheten och det är sista veckan på första året på gymnasiet.. Till hösten blir det tvåan.. Herregud.. Om ett år är det bara en sommar mellan tvåan och trean.. :P
På fredag efter skolavslutningen drar jag till pappa igen.. Men kommer bli ensam där eftersom pappa far till Stockholm på ett "ko-gäng" grejs.. haha.. Tro det var något om slakteriet.. :P Så han behövde han en hundvakt den helgen.. :P Självklart kan man inte säga nej till pappa då.. haha.. :P Jag gissar på att Dollar kommer bli en aaaaning bortskämd den helgen.. haha.. Jag kommer förstöra pappas jakthund.. ;) haha.. :P

Men, men.. Det är ett par dagar kvar och det känns som att den här veckan kommer gå lite halvsagt eftersom man kommer längta till fredag.. Men vi börjar med tisdag och imorron ryker mitt långa hår av.. Kommer bli skönt.. Det blir så varmt om man inte har det uppsatt när det är varmt och soligt ute åsså när man duschar känns det som att håret väger 10 ton.. haha.. Vissa gånger har jag nästan vält på grund av håret.. Inte bokstavligt men nästan.. haha.. :P

Nej, ska hoppa in i duschen.. :)

Hej Svejs.. :D

//Martina..


Hej då långt hår.. haha.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: