Martina Sjödin

om livet och allt annat

9/6-2011

Kategori: Min Vardag

God morgon..
Klockan är typ kvart över åtta och det är 21 nästan 22 grader ute.. Hjälp vilken värme.. Det är tur att jag har det svalt i lägenheten i alla fall.. :P

Det är torsdag och man kan säga att det är sista dagen för imorron är det den efterlängtade skolavslutingen.. :D Jag kommer verkligen njuta när jag sitter på bussen hem.. :) En hel sommar ledigt nu.. På fredag är jag hundvakt sedan får jag ungefär en vecka ledigt sen kommer Rebecca och Sam hem och ska vara hemma heeela sommaren.. Vilket betyder att jag kommer vara barnvakt åt Sam medan Rebecca jobbar.. :) Wiie.. haha.. Sam och Moster dagar.. :D

Men nu ska jag äta lite och sedan klä på mig, även fast jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig.. haha.. :P Jaja..

Hej svejs..

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: