Martina Sjödin

om livet och allt annat

Tillbaka till Sel..

Kategori: Min Vardag

Ja.. Snart drar bussen till Sel och jag hade tänkt hoppa på den.. :P
Nu är vi ledig i hela 5 dagar.. Kommer bli jätte skönt.. Ska passa på att läsa hjärnan ur mig nu.. haha.. :P
Hade sista provet idag och det gick ju allt annat än bra.. Åå.. Jag blir så sur när inget går som jag vill.. Och jag
som har försökt att plugga och försökt att förstå vad det är allt handlar om.. Jag fattar knappt något om krafter, optik och kraftekvationer.. Jag har verkligen kämpat med fysiken det här året samma med matten åsså skiter det sig verkligen på sista provet.. usch.. Men, men.. Fick reda på Naturkunskaps provet idag.. 2 poäng från full pott.. Fick reda på vad jag fick för betyg också.. och det blir MVG i Naturkunskap.. :D Samhälle också.. Hade spikat MVG på senaste provet.. haha.. :D Så samhällslärarn var lite fundersam vad han skulle ge mig för betyg i samhälle eftersom jag legat runt VG och på gränsen till VG på proven.. :P Men han sa till sist MVG.. Jag blir bara glad av att tänka på det.. Då känns det som att lite av slitet har lönat sig i alla fall.. :D

Nej, gud va jag är tråkig.. Pratar bara om mina betyg.. haha.. :P Ja, snart, snart.. Sommarlov.. En sista vecka.. :D Jag längtar.. Syrran kommer vara hemma hela sommaren och jobba också.. Så då kommer jag vara barnvakt några dagar åt Sam.. haha.. :D Wiie.. :D Då blir det Sam och Tina dagar.. haha.. :D

Men nu ska jag ta och ringa pappa och höra vad han har för sig.. haha.. :P

Hej Svejs.. :)

//Martina.. :)


Mosters gopojke.. :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: