Martina Sjödin

om livet och allt annat

15/3-2011

Kategori:

Hej, hej.. :D

Tisdag, och jag ska snart sätta mig med engelska och spanska.. jippi..
Ibland undrar jag om lärarna tycker att vi inte ska ha någon fritid.. Utan bara sitta med läxor hela tiden..
Men om man skulle säga nåt så skulle man bara få:
"ja, det här är en studieförberedande linje och då är det så här"
Skiter väl i om det är en studieförberedande linje.. Vissa stunder känner jag mig verkligen stressad för alla läxor och ibland när jag väl stressat upp mig så kan jag inte lugna ner mig.. :S usch.. Men, men.. har man satsat på veterinär så är det väl bara att kämpa.. Även om jag börjar tvivla på att jag någonsin kommer kunna komma in på Veterinärsutbildningen.. och om jag skulle göra det, skulle jag då orka 5½ år på den utbildningen?? Jag vet inte.. Just nu vill jag bara komma genom gymnasiet och sedan resa eller nåt innan jag återvänder till skolan igen.. Men, men..

Förra veckan såg jag en skit snygg tröja på Ellos.. Så jag sms:a mamma och fråga om hon kunde beställa den.. Och sån bra mamma som hon är, så gjorde hon det.. :D :D Wiiie.. :D Hoppas den har hunnit komma till fredag..
Och på fredag ska Sara följa med till Meåfors när vi kommer från stan också.. :D Det ska bli kul..
Men mamma slutar fyra, så vi ska hem till henne innan och börja med fysik labbrapport som jag helt hade glömt att vi hade.. Ibland har vi så mycket läxor att man glömmer bort vissa av dom.. haha.. :P I alla fall jag.. :P

Nej, nu ska jag sätta igång med engelska och spanska så man får bort det någongång.. :P

Hej svejs.. :D

//Martina..


Tröjan jag ville ha.. :) Fanns i många olika färger, men jag fastnade för den svarta.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: