Martina Sjödin

om livet och allt annat

21/3-2011

Kategori:

hej hej.. :)
Måndag igen och jag for till Sollefteå igår.. Som vanligt..
Slänger in ett inlägg medan jag väntar på Emily.. :) Ska få skjuts upp till skolan idag.. Blev ingen vanlig sovmorgon idag.. :( Har skrivning i engelska.. Tro vi ska sitta nästan hela förmiddagen.. Sedan är det vanliga lektioner efter det också.. Wihoo.. Man kommer vara jätte pigg då.. xD

I helgen har jag inte gjort så mkt.. Suttit och spelat Sims.. haha.. xD I fredags följde Sara med till Meåfors.. Vi gick en rundtur i huset, sedan satt vi och prata med mamma innan middagen.. Så kom Anders hem och vi åt, så visste inte jag och Sara vad vi skulle göra.. Så mamma skicka ut oss i huset.. haha.. :P Vi tänkte gå upp på mitt rum, men har ingen stereo eller sånt där.. Eller jag hade inte det då.. Så vi placera oss i baren i köket.. Tog fram Sverige spelet.. Så vi spela det tills mamma kom in klockan åtta och sa att Så Ska Det Låta hade börjat.. Men vi var tvungen att avgöra för det var lika mellan oss.. Jag lät Sara vinna.. haha.. Jag rent utav gav henne svaret.. Men det var bara för att vi kom fram till att den som svarar rätt på nästa fråga vinner.. Och vi fråga varandra hela tiden och ingen svara rätt.. haha.. :P Till slut blev jag less, för jag ville in och kolla på Så Ska Det Låta.. :P
Så jag lät Sara vinna.. haha.. :D

Sedan så kom Saras pappa och hämta henne så var jag ensam med mamma och Anders.. :)
På lördagen tog mamma fram grillen så vi grilla korv ute.. :) Sedan satt jag och mamma i solen och prata lite och Anders försvann till sin vehög han höll på att hugga eller vad man ska säga.. :)

Det var min helg i en liten sammanfattning.. :P

Emily är på väg och jag ska göra mig iordning.. :P

Hej svejs.. :D

//Martina.. :D


Blev en bild på Sam idag.. Jag och mamma fick prata lite med han i helgen.. haha.. :D
Tok Sam.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: