Martina Sjödin

om livet och allt annat

23/3-2011

Kategori:

Hej hej.. :)
Onsdag och jag har tråkit.. Har tränat lite på spanskan.. :P Kanske bäst att sätta sig med samhälls boken och börja läsa på till provet på måndag.. :)

Idag när jag gick hem blåste det något enormt och sedan börja det regna och sedan hagla.. Mysigt, var det enda som dök upp i mitt huvud.. haha.. :P Det kändes verkligen att man var fångad av en stormvind.. haha.. :P
Och imorse slog det mig att Dollar blev 11 månader igår.. :P En månad till och han blir ett år.. Min stora pojke.. :D


Nybadad.. ^.^


Knas Dollar..


:D

Och om en månad är det påsk också.. :P Såg att Dollar fyller år på långfredagen.. Ska ta och köpa ett stort ben till han.. :D Helgen efter påsk fyller Rebecca år, så då hördes det som att mamma skulle ner till Bollnäs så jag följer väl med henne då.. :P Har sett några saker på stan som jag funderar på att köpa till storasyster min i födelsedagspresent.. Men kan inte avslöja vad det är när jag vet att Rebecca läser miin blogg.. haha.. :P Men, men.. Ska kanske ta och göra lite samhälle.. Brott och Starff håller vi på med just nu.. Även fast jag kan tycka att det är bra mycket intresantare än demokrati och regeringen.. :P Men jag hade velat se hur det går för Robert Langdon i boken jag läser just nu.. Såå jäkla bra.. Dan Brown hamnar på listan med favorit författare.. haha.. :P

Nej, dags att plugga..

Hej Svejs..

//Martina.. :)


Har hittat min nya pluggplats.. I min jätte härliga fåtoölj som har agerat klähängare förut.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: