Martina Sjödin

om livet och allt annat

24/3-2011

Kategori:

Hej hej..
Torsdag och Sveriges Värsta Bilförare går på tvn.. :P
Ute har det stormat hela dagen.. Imorse när jag kom till skolan flög en av dörrarna upp och det är ju glas på den så glaset har spruckit över hela dörren.. Det var riktigt sprucket sen förut, då det var en liknande storm för ett par veckor sedan och den idag gjorde ju inte allt bättre.. Men lyckligtvis hade dom låst den efter första lektionen..
Hoppas det har lugnat ner sig lite, så det inte visslar och viner i mitt fönster inatt..

Men, men.. idag har det varit det gamla vanliga.. Tittar på en film på engelskan som handlar om Michael Collins, någon man från Irland som kämpade för att få Irland till ett självständigt land, tror jag.. haha.. :P

Efter skolan gick jag på stan en sväng och inhandlade en present till storasyser.. :D Men ska gå på en affär till och kika.. :)

Imorron far jag till Sel också.. och i helgen kan det hända att jag kanske börjar övningsköra.. :P Papprerna hade kommit i veckan sa pappa igår när jag prata med han.. :) Tog och boka Brolles nya skiva också.. haha.. :P
Om man bokar den nu så får man den signerad och man får den på realesedatumet, den 20 april.. :D Så igår var jag i ett lyckorus som jag tror jag aldrig haft förut.. haha.. :P

Nej nu ska jag ta och borsta tänderna och håret, sedan ska jag lägga mig och läsa Den Förlorade Symbolen..

Hej Svejs.. :D

//Martina..


Det här är en bok jag verkligen tycker man ska läsa..
Ibland sitter jag och håller andan för att det är så spännande.. Kommer
säkerligen upp ett boktips inom snar framtid.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: