Martina Sjödin

om livet och allt annat

26/3-2011

Kategori:

Hej hej.. :)
Lördag idag, och jag har just blivit klar med alla instuderingsfrågorna till samhällsprovet på måndag.. Vet inte om jag ska eller rättare sagt orkar göra nå mer just idag.. Men tror jag ska kolla genom boken och så lite i alla fall.. xD

Kom till Sel igår och hann tvätta allt som behövdes tvättas, var bort till gamla huset en sväng och kolla lite, sedan väntade jag på pappa och Dollar.. :) När dom kom hem gjorde jag och pappa våfflor.. :) Vi hade ingen elvisp så pappa satte mig på att vispa grädden för hand.. haha.. :P Men men, det gick också.. :)
På kvällen kika vi på Så Ska Det Låta och finalen av Let's Dance.. :P

Nu ska jag ta och göra lite annat.. :P

Hej Svejs.. :D

//Martina.. :)


Blir en bild på Dollar igen.. haha.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: