Martina Sjödin

om livet och allt annat

28/3-2011

Kategori:

Hej hej..
Måndag igen..
Haft samhällsprov idag och det kändes gå ganska bra.. blir nog godkänd.. :P
Sitter i fåtöljen och jag tror jag somnar snart.. har prov i fysik på fredag och jag skulle ha pluggat till det, men har inte orkat.. usch.. skrivning i svenska på onsdag heeela eftermiddagen.. tro vi ska sitta i tre timmar och tio minuter och skriva en utredande uppsats om mobbning i film och litteratur.. låter det kul?? Nja, det låter inte lockande att sitta i tre timmar och bara skriva.. och jag som skriver med vänster hand kommer vara helt svart på av blyertsen.. kuul.. x) och nästa vecka väntar ett matte prov och veckan efter det har vi kemi prov..

Jag tror jag går och lägger mig under täcket och stannar där till påsk.. kommer vara helt slut på onsdag..
Men får väl tänka på att Emily kanske ska följa med mig till Ramsele/Meåfors på fredag.. haha.. :D
Just nu skulle jag vilja att det var fredag och att jag sitter på bussen tillbaka till Ramsele.. Då har jag klarat mig genom den här veckan med alla prov och skrivningar och kan ta det lite lugnt i helgen.. :)

Nej, nu ska jag ta och försöka ta fram fysiken.. Men jag tror knappast att den kommer åka fram.. Har lust att lägga mig och läsa lite ur "Den Förlorade Symbolen"
När jag läst ut den ska jag gå in på Harry Potter-serien.. haha.. :P Har sett filmerna, men inte läst böckerna.. haha.. Vi får se hur det går.. :)

Hej svejs..

//Martina.. :D


Som sagt.. väldigt trött..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: