Martina Sjödin

om livet och allt annat

31/3-2011

Kategori:

Hej hej.. :)

Idag är jag på mycket bättre humör än vad jag var igår.. :P
men jag har haft så kul på skolan idag så det inte är sant.. :)
Jag tror att ni som läser min blogg tänker: "men va gör hon på skolan egentligen när hon har så kul??"
Men jag kan inte beskriva med ord hur kul vi har det på skolan.. Det går helt enkelt inte..
Jag blir så glad när jag tänker på alla galna stunder vi haft på GB än så länge.. och tänk, det är resten av gymnasiet också.. det här är bara första året.. Vi är helt enkelt galna.. Det är nog det ordet jag skulle använda för att beskriva oss.. Galen.. :P jag tror resten av våran klass tycker det om oss också.. haha.. ;)
Idag när vi skulle ha svenska så minns jag inte vad jag gjorde, men nåt gjorde jag och vi börja alla skratta och våran lärare sa:
"Det är så härligt att höra hur ni skrattar varje gång man kommer" det var något sånt.. :)
Om det är som man säger att ett gott skratt förlänger livet så skulle vi leva förevigt.. haha.. :P

nej, har fysik prov imorron och duscha måste jag göra.. :P

Hej svejs.. :D

//Martina.. :)


Blir en bild på bus Sam.. Rebecca fick för sig att fara till Ramsele idag.. så då
får man träffa henne och Sam i helgen.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: