Martina Sjödin

om livet och allt annat

3/3-2011

Kategori:

Härliga torsdag.. :D
Imorgon äre fredag och det betyder att när vi slutat skolan äre sportlov.. :D
och imorron blir det allt fart i lägenheten.. :) Jag ska vara hundvakt åt Emilys lilla hund Tyson medan dom far till Sundsvall i helgen och sedan nästa vecka när dom far och hämtar Emilys mormor som kommer från USA.. :)

I veckan har jag inte gjort så mycket.. :P Läxor som vanligt och igår hade jag så tråkit så jag satt och knäppte en massa kort.. På mig själv.. och av alla kort jag knäppte var det bara tre jag gillade.. haha.. xD

Ja, ska ta och se hur jag ska möblera om lägenheten.. Det kan behövas när Tyson har en sån stor bur.. haha.. :P
Så ska jag även ta mig en skön dusch och sedan lägga mig och läsa "Den Förlorade Symbolen" av Dan Brown.. :D
Hej Svejs..

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: