Martina Sjödin

om livet och allt annat

IRRITERAD!!!!!

Kategori:

Jävla idoter med motorsåg och hammare eller vad dom nu har!!!!!!!! Det brummar, låter ungefär som en motorsåg och sedan hammras det.. Det blir inte bättre när man har en bankande huvudvärk.. Där gick 45 minuters tupplur åt skogen.. Tänkte lägga mig och vila lite innan jag fortsatte med spanskan eftersom mitt huvud håller på att sprängas.. men nej då.. då håller någon på och brummar i någon minut, sedan hör man bank, bank, bank av någon hammare.. Så jävla irriterad så jag tror jag ska börja grina.. usch.. Så blir det tyst någon minut och då tänker man: aah, tystnad.. "brruuuuuuuuuuum.. bank, bank, bank, bank, bruuuuuuuumm..." helvetes jävla skit sak.. 

Annars förutom bankande huvudvärk och ojludet så har det annars varit en ganska bra dag.. :) Hade svenska skrivning idag hela eftermiddagen och den gick ganska bra.. hoppas jag.. inser nu att jag skulle ha skrivit helt annourlunda.. :P Vi skulle skriva en utredande uppsats om mobbning.. men vi får se hur det går på den.. :P Fick MVG- på min uppsats om Kärlek med Förhinder.. :)

Nu ska jag ta och träna på spanskan och sedan försöka lösa en fysik uppgift. om jag orkar med min huvudvärk som jag haft sen jag klev ut ur skrivsalen.. :P

Hej svejs..

//Martina.. :P


Titta så skönt det där ser ut.. Ingen som stör en, utan man får sova helt ostört.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: