Martina Sjödin

om livet och allt annat

15/5-2011

Kategori: Min Vardag

Hej.. :)
Söndag och Mästarnas Mästare rullar på tvn.. :)
I helgen var det Meåfors som gällde.. ;) Mamma och Anders kom och hämta mig i fredags.. Dom skulle till Sollefteå så dom plocka upp mig.. Och i fredags blev det inflyttning i huset.. Fast jag flyttade in för länge sen kan man säga.. Men mamma och Anders har till slut kommit in dom också.. :) Men jag tror Anders har lite seperationsångest... haha.. :P Och det är kanske bara fem meter från lilla stugan till stora huset.. haha.. :P
Igår gjorde vi inte mycket.. Mamma flytta lite saker, Anders greja och jag pluggade lite grann, la pussel och satt framför datorn.. :P På kvällen kom Anneli och Börje. Vi kolla på Eurovision Song Contest och sedan la jag huvudet på kudden.. xD

Vädret har varit skit trist dom senaste dagarna..
VART TOG UTLANDSVÄRMEN VÄGEN????

Det var helgen i en kort sammanfattning.. Imorron äre en ny vecka och en kämpig sådan.. På tisdag är det nationellt prov i Matte B.. 9.30-12.30 är skrivtiden.. buhuhu.. Får jag stanna hemma?? :P Det kommer bli några kämpiga veckor fram över.. Men det är ju sista rycket så det är bara att stå i och sedan kan man ta det lugnt i sommar.. ;)

Det var allt för den här gången..

Hej Svejs

//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: