Martina Sjödin

om livet och allt annat

17/5-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Har nyss kommit  hem från skolan.. Känns skönt att komma hem tidigt.. :) Hade Nationellt prov idag.. Från 8.30-12.30.. Inte det roligaste och inte lättaste heller.. Men kändes gå ganska bra faktiskt.. Hoppas på ett G.. :) Skulle egentligen haft spanska sen, men det betyder att man ska sitta på skolan i flera timmar och vänta på en lektion.. och vi skulle inte göra så mycket heller på spanskan.. Börja med spanska nationella, men det är muntligt och jag ska det på torsdag.. Så jag prata med min lärare och hon sa att hon skulle skriva hemarbete på mig så.. Det känns skönt.. :)



Ja, min hjärna är en aning snurrig efter att ha suttit med funktioner, ekvationer, sannolikheter och en massa annat i nästan fyra timmar.. :P Nu ska jag bara ta det lugnt..

Tro om jag ska sätta mig framför "Burnout" och rensa ur skallen lite grann.. :P
Det låter som en bra idé.. ;)

Hej Svejs.. :P

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: