Martina Sjödin

om livet och allt annat

19/5-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej..
Härliga torsdag.. Sitter och är helt slut..
Hade skoljoggen idag och det är något man inte gör frivilligt.. Men vi kom runt de sju kilometrarna på en timme och 21 minuter.. :P Och då gick vi hela vägen.. :P Så inatt kommer jag sova gott.. :) Imorron far jag till pappa och Dollar och i helgen ska jag då ut på vägarna igen, om jag måste släpa pappa ut i bilen.. haha.. :D
På söndag far jag och Sara till Emily och vi ska göra ett litet projekt.. :D På måndag ska vi upp tidigt och göra en statistisk undersökning.. Och jag kan ju säga att vi har världens knäppaste men ganska rolig idé.. Jag kan bara tacka våran Emily för det.. haha.. :D
Vad det är får ni veta sedan.. ;)

Idag hade jag även spanska nationella, muntliga. Det gick ju som det gick.. haha.. Men jag kommer i alla fall få VG i spanska.. Skit nöjd över det eftersom jag låg på G i höstas.. Hade även prov i engelska.. Dom oregelbunda verben, och det kändes gå väldigt bra faktiskt.. :D Dom kommande veckorna är det verkligen proppat med prov som ska göras.. Vi har samhälls prov, nationella i spanska, fysik prov, naturkunskaps prov, svenska redovisning.. Ja, allt.. Kan inte förstå hur det blir så mycket nu i slutet..

Men när allt det är gjort är det så gott som sommarlov.. Inte länge kvar nu.. :D

Nej, nu ska jag försöka ta mig upp härifrån och släpa mig till duschen och sedan ta och packa lite och plocka ihop.. :)

Ha en härlig helg.. :D

Hej svejs..

//Martina..  :)


Trött men nöjd Martina dels efter skoljoggen men och efter veckan som har varit allt annat än enkel.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: